THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 13 Februari 2011

Salam pertemuan

Hai 
Assalamualaikum,
salam 1 dunia blogger.
ini merupakan blog terbaru aku selepas blog pertama bayiberiman
agak janggal kerana ,
utk format blog yg baru ni lain ye..hee hee..
seperti yang smeua sedia maklum di blog pertama aku ,
aku adelah seorang yang kasar ..
namun utk blog kedua ini ,
aku akan cuba utk berlemah lembut dlm penulisan..hee~
Tujuan aku buat blog ni :
aku mendapat satu mimpi..
ape cerite mimpi tu ?
ce cite ce cite ...

Mimpi arwah ayah jumpe kat klang sentral tapi bukan terminal yg selalu aku gune tu ,
terminal sebelahnye ..
Arwah ayah dah cerai ngan mama,
kite mintak duit kat arwah ayah sbb nak balek segamat takde duit nk beli tiket
tapi arwah ayah mcm nyombong2,
arwah ayah belikan something untuk 5 beradik dan mama..
benda tu balang kecik .
dalam balang tu ade kayu kecil2 mcm2 bentuk dan colour..
arwah ayah suruh tulis something yang menggembirakan atau menyedihkan dlm setiap hari.
pasal tambang arwah ayah bagi RM50 , pastu arwah ayah bagi 1 handphone Motorola ,
kalau nak contact arwah ayah pakai phone tu.
arwah ayah bgtau arwah ayah masih pakai nom 012 tu .
Al-Fatihah untuk arwah ayah saya ..Arwah Mohd.Kamsah bin Mohd Diah.
Semoga rohnye dicucuri rahmat dn di tempatkan bersama orang2 yang beriman .
Insyallah .

So,blog saya yang terbaru ..
Balang dari ayah

0 ulasan:

ditaja oleh